اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

یخچالی:تعطیلات فیباست و دوست داشتم تیم ملی را همراهی کنم| کرونا دست از سر من برنمی دارد!

  • کد خبر: ۹۹۶۶۰
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
یخچالی:تعطیلات فیباست و دوست داشتم تیم ملی را همراهی کنم| کرونا دست از سر من برنمی دارد!
تست کرونای بهنام یخچالی دوباره مثبت شده و طبق قوانین باید ۵ روز در قرنطینه باشد و روز سه‌شنبه دوباره تست بدهد. در صورتی نتیجه تست او منفی باشد، روز چهارشنبه به تهران خواهد آمد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که تیم ملی بسکتبال ایران خود را برای حضور در پنجره دوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ آماده می‌کند، تست کرونای بهنام یخچالی، لژیونر ایرانی تیم میتل‌دوچر شاغل در بوندس لیگا آلمان، مثبت اعلام شد.
یخچالی چند هفته قبل به کرونا مبتلا شده بود، اما بهبود یافت و برای تیمش در لیگ بوندس لیگا هم بازی کرد، اما در اتفاقی عجیب دوباره تستش مثبت شد. او دراین باره می‌گوید: من چند هفته‌ای درگیر کرونا بودم و در خانه قرنطینه بودم تا اینکه تستم منفی شد و توانستم برای تیمم به میدان بروم و مشکل خاصی هم نداشتم.
او در ادامه می‌گوید: من برای آمادن به ایران مشکلی نداشتم، اما متاسفانه قبل از پرواز تست دادم که دوباره مثبت شد. الان تعطیلات فیباست و ما هم در آلمان بازی نداریم برای همین دوست داشتم به ایران بیایم تا تیم ملی را در دو بازی پیش رو همراهی کنم، اما این کرونا گویا قرار نیست دست از سر من بردارد.
یخچالی در پایان گفت: بعد از گذشت ۵ روز از تستم دوباره باید تست بدهم و اگر منفی باشد سریع به ایران خواهم آمد. امیدوارم چه با من و چه بدون من تیم ملی در مقابل سوریه و قزاقستان بازی خوبی را به نمایش بگذارد و برنده از میدان خارج شود.

 

یخچالی:تعطیلات فیباست و دوست داشتم تیم ملی را همراهی کنم| کرونا دست از سر من برنمی دارد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->